Lelaki Main Hujan Tu Macho La !





               Assalamualaikum dan selamat petang wahai sahabat ku yang aku sangat kasihi ! Amacam hari Ahad korang? Hehe.. Mesti best kan? Eceh .. Tersenyum pulak dah.. Ada apa apa ke? Haha...



                Well well west, hari ni aku banyak dok rumah je. Almaklumlah kan, Shah Alam hujan tanpa henti ni. Huhu.. Membuatkan mood aku nak bermanja manja dengan kain pelikat serta bantal busuk aku yang penuh dengan peta peta Antartika ! Haha..



                 Tadi kan, macam biasa la kan, hujan hujan ni cepat lapar woo.. So.. Setelah bersiap dan membuat rambut ala ala pelakon Korea tu kan, aku pun amik la hoodle aku tu kan, lalu pakai la berbungkus kat kepala ! Maka bermula la satu epik perjalanan dalam hujan yang best ! Suuujuuuuukkk wooo..



                 Haha.. Lalu, aku pun gi la makan, time aku bertolak pergi makan tu, aku masih lagi mampu mengelak rintik rintik hujan kan. Ewahhhh sana ewaahhh sini... Hehe.. Tapi part yang tak best adalah, time perut aku sudah full . Dan ingin kembali pulang ke rumah aku yang jarak dia kira kira 100 meter dari kedai makan ni.



                 Hujan yang mencurah tu masyaAllah, macam butir peluru yang bertubi tubi menembak aku ! Fuyooo.. Dah macam game Counter Strike yang aku selalu main pulak dah.. Maka aku pun , terpaksa la meredahnya.. Hehe.. Best pulak time aku masuk ke zon berair ni.. Macam mandi di khalayak ramai pon ada..



                Meh kita memendekkan karangan aku ni dengan forwardkan sedikit cerita aku nih.. Nanti kalau aku cerita panjang panjang, confirm la korang akan tekan X kat atas tu kan? Eleh.. macam la aku tatau kan .. Haha



               So.. On the way nak sampai rumah tu kan, ada la beberapa awek ni duk melepak depan rumah diorang yang berbumbung tu dok angkat ibu jari kat aku. Haha.. Apakah tandanya itu ? Aku dah la tengah berbasahan macam atlet kuak lentang.. Boleh pulak diorang angkat ibu jari.



              Aku nak tanya korang ni, agak agak korang la kan, awat la depa dok angkat ibu jari tu ? Awat tak angkat ibu jari kaki sekali? Ada sapa sapa boleh jawab kan tak? Haha..









P/S :    Ada orang tak senang hati pasal entri Bodek La Lagi Tu ! Takpe takpe .. teruskan, aku taknak melatah.. Opocottttt ~ 





0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post