Pagi Ku Menjadi Muram !

             Assalamualaikum dan selamat pagi sahabat sahabat, kawan kawan dan juga stalker stalker sekalian. Urghhhh.. Dah bangun belum ni? Pagi ni aku bangun dengan perasaan yang agak down to the ground. Haha.. Maybe migrain nak menyerang aku lagik kot. Tah la, siapa yang tahu kan? Jadi, better aku mempersiapkan diri sebelum encik migrain tu datang bertandang .. Ecehhh..



             Well.. Untuk pengetahuan korang, aku ni suka membuat eksperimen, kajian, dan pemerhatian. Dari situ la kebanyakkan idea aku muncul  untuk berblogging. Tak kira la di luar rumah ke, atau pun dalam dunia maya ni, sama je tau ! Haha.. Dan kebanyakkan hasil yang aku dapat pun sangat la best. Ada yang sampai bermasam muka dengan aku, ada yang happy gumbira. Haihhhh.. Betul la, hati orang betul betul susah nak dijangka kan? Hehe..



               Aku tau maybe ada yang akan terasa hati tatkala aku membuat ujikaji tersebut. Hmm.. Memang aku boleh rasa pun.. Itu dipanggil "Instinct".  Disebabkan instinct tersebut la, aku banyak belajar tentang erti persahabatan, percintaan, kekeluargaan, dan juga tak dilupa blogging serta banyak lagi. Jadi.. Kat sini aku nak memohon maaf andai ada yang terasa dengan perbuatan aku mahupun cara layanan aku. Hmm.. Aku pon manusia biasa jugak, tak lari dari melakukan kesilapan kan. Jadi andai kata ada yang terasa tu kan, aku mintak maaf sangat sangat ! Ikhlas dari hati yang kecik ni.



                 So.. Aku berharap korang memahami apa yang aku nak cuba sampaikan. Hehe..







P/S : Aku sayang kawan kawan aku okeh ! Hehe.. Tanpa diorang, aku takkan jadi SENGALMAN ! (korang tau kan siapa korang!)





0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post