Mereka Ni blogger Yang Takut Doktor !

               Yuhuuu.. Bertemu lagik... Hehe.. Tadi kan aku buat segmen Anda Takut Doktor Tak ! kan? Hehe.. Aku dah check dah jawapan semua pemenang tuh..  Perghhh.. Terbaikkkkk ! Korang nak tengok ke? Nanti kan, korang jangan segan silu tau klik kat link diorang kat bawah ni okeh?



                 Mesti korang tertanya tanya kan, kenapa la aku suka buat segmen simple simple, kekadang mengarut kan? Well .. Bagi aku, senang je, bila aku buat segmen, motif utama aku bukan lah nak mengarut atau merapu. Strategi aku adalah, mempromosi kan blog korang yang join ni. Selain tu, dalam aku mempromosikan blog blog yang join ni, aku jugak dapat mempromosikan blog aku jugak. Kira macam orang tengah la.. hehe.. Senang cerita, saling bantu membantu. Ala.. Takkan la daripada 10 pembaca entri ni, sorang pun tak klik link- link yang tersenarai? Kan kan kan?



                 Jadi, aku nak tunjukkan kat korang barisan blogger yang takut kan doktor ni. Dan mereka punya alasan sangat la comel, ada yang takut kena cocok, takut doktor gigi, takut doktor miang, braces, dan bak kata ASTRO, macam macam ada ! Tak caya? Klik je la ye !









               Hehe.. Okeh la, aku pun nak lelapkan mata jap ni. Tapi sebelum tu nak repair laptop orang jap ni. Hehe.. Cari pendapatan sampingan woo.. Biasa la student kan. Hehe.. Tapi takpe, tinggal lagi sebulan, pastu abes dah study .. Hehe.. Maka akkan bermula lah dunia kerjaya nan mencabar... Eh.. aku membebel plak dah.. Okeh la, take care.. Nite my frens ! =)





0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post