Bila Masa Blog Aku Berbahasa Ni?

                    Yuhuhuhu.. Aku pelik dan hairan la ketika ini. Haihhh.. Tak paham aku, nak kata aku ada buat entri tentang "itu" takde pulak. Hmm.. Dah tu celah mana pulak datang keyword sebegitu rupa eh?



                     Aku dah hampir membotakkan kepala aku ni, dek kerana mencari cari punca serta tergaru garu kepala serta kening yang tidak gatal. Apakah ini semua? Dan bahasa apakah itu? Siapakah Fatiha itu? Dan bagaimana ia ada dalam blog kesayangan aku ini? Haihhhhh.. Fening la ana, ana fening fening lalat nih. Haha..



                   Eh.. Meh aku share dengan korang apakah benda yang membuatkan aku runsing serta pusing serta gasing nih.. Nak tengok? Okeh, tapi kalau korang paham ayat tersebut, sila bagitau aku okeh, aku bagi korang roti gardenia letak susu ! Sedap wooo !











                    Apa benda kah "Fatiha aki bebek battaniye orgu ornekleri" tuh hah ? Haha.. Sapa sapa boleh bagi aku jawapan? Hihi ...





P/S :  Aku nak main Counter Strike ni, nak join? Jum ar fight ! Hehe





0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post