Bukan Mudah Nak Jadi Blogger !





          

              Assalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh sahabat handai dan maya ku ! Bukan Maya Karin ye ! Hehe... Okeh, aku ada story nak share dengan korang ni. Baru baru ni aku dapat pertanyaan yang memberangsangkan dari seorang sahabat aku ni. Beliau bertanya,





  • Udin, ko dah popular eh sekarang, ajar aku jadi popular macam ko. Ajar la aku buat blog ! Pastu ko promote la blog aku kat follower ko. Takkan dengan aku pun nak saving !             



              



              Aku popular ke? Tak kot. Aku tak rasa diri aku popular pon. haha.. Blog sipi sipian macam blog aku ni belum lagi sampai ke tahap tu. Ia masih lagi meniti niti di tepi tepi dinding, sebelum nak mulakan langkahan yang pertama. wooo.. Terlalu berat kepopularan itu. Serius..



              Apa yang mampu aku jawab adalah,





  • Erk.. Mana de popular pun. aku pun still merangkak lagi ni, banyak lagi benda yang aku perlu explore. Aku boleh ajar, tapi yang basic je lah, sebab, yang selebihnya tu, ko kena explore dan banyak membaca blog blog lain. Bila ko banyak membaca dan belajar, ko akan dapat jumpa something yang ko sendiri pun tak sangka ko ada ! Dan disitu la bermula satu perjalanan seorang blogger. Bila time tu datang, ko akan berfikir mampu tak ko handle blog ko ni.  

                
                Hanya itu je jawapan yang aku mampu bagi. Sebab itu je yang aku lakukan pada waktu aku mula mula nak aktifkan diri dalam arena blogging ni. Hehe... Tetiba terimbau kenangan silam pulak dah.  Haiihhhh.. 
Pada kawan aku yang dok labelkan diri aku popular tu kan, aku tak popular pun. Aku still Udin yang dulu dulu. Haha.. Dan aku akan terus kekal menjadi Udin. Titik noktah ! Haha =)






P/S : Atas tu header first Sengal Zone ! Haha :P






0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post