Segmen Warna Blogku 2 !







       Uhuiiii ! Sila sebut perkataan sebelum ini dengan penuh bersiul.. haha.. Kalau tak keluar bunyi, korang akan dikira seperti meniup belon yang kempis. Errr.. Start dah merepek aku ni.. Well Sengalman kan, biasa la tu.. Hehe..





         Okeh, rasanya, dah lama aku tak buat segmen megmen ni kan. Tapi bila terkenangkan rakan blogger ku INI yang mengrequest untuk buat contest dan sama erti sepertinya. Aku rasa " why not?" . Haaa.. Lagi pun hari ni kan Ahad kan. Bagi penggemar duduk rumah seperti aku dah tentu takde ape nak buat kan. So.. Gitu gitu la.. Hehe.. Di pendekkan cerita la kan, jom bersegmen warna blog ! Alaaa.. Macam dulu dulu tu .  Tak caya? Try tengok entri INI . Haaaa..





            Okeh.. Nak join? Sila ikuti langkah langkah pencegahan berikut okeh? hehehe







  • Disebabkan ini Edisi ke 2 Segmen Warna Blog ku, aku dengan ini memberi kebebasan pada korang samada nak letak HEADER blog aku atau tak. Nak letak pun boleh, taknak letak pon boleh. Hehe..


  • Tapi kan, wajib buat satu entri bertajuk Sengal Zone : Warna Blog Ku 2 ! Kalau tak, aku  geletek perut korang. Haaa..


  • Kemudian, pilih la SATU warna yang mencerminkan BLOG anda. Jangan tepek cermin bilik air kat laptop korang lak. Aku tak menanggung itu . Hehe.


  • Lepas tu, errrr.. Dah takde ape dah.. Kalau korang nak tulis sebab kenapa pilih warna tu pun boleh, takmo tulis pun boleh. Ikut suka la.. Semut aku tak kisah. Hehe..


  • Sesudah itu, postkan LINK ENTRI korang tu pada bahagian KOMEN ENTRI NI. Jangan sesekali post kat pejabat post atau guna kan posto. Nangis aku nanti. Hehe..


  • Hantar sebelum pukul 9.05 Malam ni ye !


  • Edisi ke 2 ni, korang akan ditempatkan di dalam tab kat atas tu menggantikan SENGAL ZONE VIP ! Dan lagi satu korang tak berseorangan punye. Ade la geng rumah sukan korang sekali. Hehe..







          Okeh? Aku nak pi beli water kaler sat nak ready tuk malam ni . Hehe.. Pinjam lima puluh lima hengget ! Tata... 








0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post