Kalah Tapi Menang Di Hati !







             Arghhhhhhhhhhhhhhhh !! Halu pembaca semua yang pastinya menonton siaran Perlawanan Kelayakan Kedua Piala Dunia 2014 diantara Malaysia dan Singapore yang berkesudahan dengan 1 - 1 . Singapore menang agregate 6 - 4 dan seterusnya melayakkan diri ke pusingan ketiga. Well well ...Tahniah Singapore !





              Pasukan Malaysia pada aku , dah main bagus dah, walaupun ketiadaan beberapa pemain. Yang aku nak tekan kan kat sini adalah, aku bangga dengan kekalahan bermaruah Malaysia !! Yaaaaa.. Aku sangat sangat bangga !!





              Kenapa? Sebab , pemain pemain Malaysia berjuang hingga ke minit terakhir ! Singapore ada ke? Haha.. Ada ada, diorang berjuang untuk pertandingan Mari Berlakon kan? Ye lah, mana la tahu kot kot dapat Oscar ke, Grammy ke.. Kan? Hehe..





              Saat aku menulis entri ni, aku masih lagi terasa sakit hati dengan insiden dari pemain Singapore. Asal jatuh sikit injured, asal terpelecok sikit injured. Adehhhh. Keeper diorang pon sama jugak. Last last kena kad kuning gak ! Pada mukaaaa ! Hahaha..





                Overall , perlawanan tadi menarik, cuma yang buat spoil adalah taktik kotor yang digunakan Singapore ! Kan kan kan? Pape pon, aku bangga dengan permainan Malaysia ini hari !!!  Syabas MALAYSIAAAAAAAAAAAA  !!!!! =)            







0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post