Sedih Dan Pilu Aku Petang Ni !







          Halu halu halu !! Isk isk isk.. Kesedihan ini.. Amat la tak dapat diselindung lagi. Malam bagai kan tiada lampu kalimantan, siang bagaikan tiada nasi lemak rm1 depan sekolah adik aku.. Isk isk isk.. Petang pulak bagaikan tiada Sinetron di tv .. Uhukk uhukkk.. Jap eh, nak hembus hingusss... Srooottttt.. Srooootttt...





         Kenapa ini berlaku pada diriku.. Kenapa? Mengapa? Dan apa apa? Isk isk isk.. Kenapa disaat petang petang begini terjadi kejadian yang membuatkan aku menangis dan pedih mata? Sedang kan niat dihatiku hanya la satu . Iaitu mengisi ruang ruang kosong didalam perutku ini.. Isk isk.. Kenapa????









         Apa salahku sehingga aku dihukum sebegini rupa wahai mata . Kenapa kau gemar mengalirkan air mata disaat aku ingin membuat CEKODOK BAWANG ! Salah ke aku nak buat makanan itu. Salah ke?????????? Isk isk isk... Disaat aku masih menaip ni, mata ku tak henti henti mengalirkan air mata dan ia sungguh indah. Indah kerana CEKODOK BAWANG itu memberi nikmat yang tak terlafaz dek kata kata kepada mata aku ni. Terima kasih Cik Bawang !!! I lap U so muchhh..









Nak tips memotong bawang tanpa kepedihan? Klik SINI !





Koyok Ditempek : Cekodok bawang aku akan dikomersilkan ke Uganda ! Sila beli dikedai kedai menjual tayar basikal berhampiran ! Hehe... Aummm aummm sedap wehh !! 





         



0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post