7 Blogger Yang Di Skodeng.







        Assalamualaikum.. Huarghhhhh.. Aku dah start ngantuk dah ni.. Sabtu yang amat slow hari ni.. Hehe.. Amacam hari korang? Best ke? Atau pun suam suam kuku? Aku macam ni la, dengan internet yang kejap okeh, kejap slow gegila.. Membuat aku rasa nak je pergi letak kuali atas bumbung pastu sambung wayar direct pada  modem aku ni. Mana la tau kan, kot kot miracles tu happen tetiba.. Hehe..





          Okeh, malam ni aku nak share dengan korang 7 blog hasil aku skodeng hari ni. Hehe.. Ekceli lebih dari tujuh , tapi sebab aku minat nombor 7 dan aku rasa nombor tujuh itu comel  dan kiut, aku senaraikan je la.. Hehe.. Kriteria pemilihan? Ermm.. Secara dari hati je.. Mana yang terlintas tu, aku amik dan buat list.. Nak tau blogger mana yang jadi pilihan aku hari ni? Haaa.. Jom tengok !!











          Well well west, itula 7 Blogger yang aku skodeng ini hari.. Hehe.. Esok esok, mana la tau korang aku senaraikan kan? Aku chow dulu.. Tataaaaaaaaaa... !!







0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post