Segmen Saya Nak Jadi Dia !







            Holaaaa ! Err.. Apa macam malam ni? Hehe.. Aku? Okeh je, cuma agak kekeringan idea sikit.. Hehe.. Untuk mengatasi permasalahan itu, aku dengan ini nak ajak korang main segmen dalam blog aku.. Hehe.. Nama segmen ni adalah Saya Nak Jadi Dia ! haaaa.. Nak jadi sapa? Jap aku explain..





             Perenggan kedua ni aku akan explain tentang segmen ni. Hehe. Segmen ni adalah segmen di mana korang boleh memilih sapa blogger yang korang berhajat nak jadi kalau diberi peluang. Haaa.. Ingat tak alat Doraemon yang boleh tukaq tukaq badan tu kan. Hehe.. Apa tah nama alat tu, aku pun tatau.. Aku dapat idea dari alat tu la..





              Setiap segmen mesti ada syarat kan.. Hehe.. Syarat syarat dia adalah..







  • Mula mula buat entri bertajuk, Saya Nak  Jadi Dia !

  • Korang diberi kebebasan untuk letak header aku. Taknak letak pon takpe.

  • Jangan lupa tulis sekali BLOGGER mana yang korang nak jadi kalau diberi peluang !

  • Bagitau sekali sebab kenapa anda nak jadi BLOGGER tu !

  • Dah siap, postkan link entri korang ke ruangan komen entri ni !

  • Tarikh tutup pada pukul 12:34 Tengah hari  ESOK !





            Ehemmm... Senang cerita, semua yang join segmen ni , aku akan buat entri special dimana aku akan bagitau sekali, blogger mana yang aku teringin nak jadi ! Haha.. Jangan risau okeh, tiada paksaan dalam segmen aku ni. Korang nak join , join la, taknak , takpe.. Okeh? Akhir kata, kita jumpa esok yeee ! Selamat bercuti di hari Sabtu.. Tata... 






0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post