Geram Sangat Kat Kau !









           Huff huff huff.. Mana pintu? Pintu di mana? Haihhh.. Memang aku tak tahan dah ni. Rasa nak je aku lepaskan perasaan ini pada pintu pintu kepintuan ini. Tapi tak leh, nanti mak aku yang dok ngaji kat bawah tu confirm Smackdown aku punye.. Haihhhh. Camne ni...





            Haaa.. Ada pun bantal ni, boleh la aku menjerit kuat kuat tanpa didengari oleh seluruh pelusuk rumah aku ni. Haaaaa.. Tapi still tak puas lagi la.. Adehhhhhhhhhhhhhhh.. Geram sangat rasanya ni .. Serius geram !! Nak aku share dengan korang ke? Korang sudi ke jadi pendengar masalah jiwa aku yang berkecamuk tapi ada taman ni? Betul ni? Betul? Okeh, disebabkan korang sanggup menjadi pendengar dan pembaca masalah aku ni,  korang tengok la gambar kat bawah ni.. Haishhhhhhhhh.. Aku gerammmmmmmmmmmmmmm...









































Little Kitty, Awwww








             Sebab dia ni la aku geram tu.. Mana aci budak ni dapat pegang kuceng itu.. Alalaalalallala.. Nak jugak nak jugak !!! Ni yang buat aku geram sangat kat kau !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Arghhhhhhhhhhhhhhhh... Nak gi belakang rumah jap cari anak kucing !! Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ~!!









0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post