Ramalan Malaysia Vs Singapore 2nd Leg !







          Haluuu eberi eberi eberibodi ! Haaa.. Aku datang lagi dengan ramalan untuk Perlawanan Kedua Pusingan Kelayakan Piala Dunia Brazil 2014 antara  Malaysia dan musuh tradisi iaitu Singapore ! Tepuk tepuk amai amai belalang kupu kupu.. Errr..





            Okeh, dalam entri INI, aku telah membuat ramalan dengan jayanya. Tapi ia agak mengecewakan kerana beberapa faktor pada perlawanan itu yang korang jugak tau, menyebabkan ramalan aku tak menjadi realiti.. Ecehhhh.. Ramalan aku tang gol Malaysia tu je betul. Haaaa.. So, dalam entri ni, aku nak buat ramalan sekali lagi. Alaaaa.. Aku bukannya pakar pun.. Haha.. Sekadar suka suka je ramalan ni.  Tak pe kan?  Jadi, jom tengok ramalan kedua aku ni pulak amacam? Jummmm...









Ramalan Malaysia Vs Singapore 2nd Leg !








           Well, ekceli ada beberapa sebab aku meletakkan ramalan sebegini rupa, diantaranya...


  • Aku yakin Malaysia akan bermain lebih kemas.


  • Aku gak yakin pertahanan Malaysia lebih mantap macam Shaolin Soccer.


  • Aku lagi yakin bila aku dapat mimpi pemain hebat hebat Malaysia yang injured masuk sekali.


  • Aku beryakin yakinan yang Malaysia akan menang !! Dan apa apa jadi pun, aku tetap sokong Team Harimau ni !!!


  • Opss.. Belom habih lagi, disebabkan esok diorang main kat sini, maka wajarlah kiranya pasukan Malaysia kita ni membelasah mereka selumat yang mungkin. Haaaaa..




        So.. Penutup entri ni adalah, walaupun aku tak pi tengok kat stadium dan aku tengok kat rumah je, semangat dan jeritan serta lolongan aku kat rumah ni senantiasa ada untuk Team Harimau ! Gooooo.. Malaysiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !! 










0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post