Blogging Jugak Tak Bosan.

   





             Haihhhh.. Dalam ni jugak tenang.. Hehe.. Aku menaip sambil dok kira bilangan kotak dalam kain pelikat aku ni. Haha.. Ada 52 dan still meningkat jumlah itu. Bosan dowh ! Haha.. Entah kenapa malam ni kelihatan lebih bosan sikit dari biasa. Maybe aku diserang PMS ? Haha.. Takkan la kot. Mood aku agak baik ini hari. Melayan karenah adik adik aku ni.  Buat pertandingan mewarna pulak tu, saja nak alih perhatian diorang dari mengadap laptop, pc dan astro ni . Haihhh.. Budak budak zaman sekarang memang up to date dah !





              Korang yang membaca blog aku ni, amacam malam Ahad korang? Hehe.. Adakah dilanda kebosanan sama macam aku ni? Hehe.. Kalau gitu, pe kata kita gi main polis sentri ke, musang ngan ayam ke tak pun main pondok pondok. Haaaa.. Tetiba, bila terkenangkan permainan traditional yang banyak menyihatkan aku zaman kanak kanak, membuatkan aku tenang dan tersengih sengih sesorang. Haha..  Tapi , tu la yang membezakan zaman dulu dan sekarang kan? Hehe.. Sekarang ni budak budak lebih suka duduk depan tibi , depan laptop berjam jam daripada menggerakkan tubuh badan diorang. Haihhhhhhh.. Berbeza sungguh laaa ni..





               Well.. Entri ni ditaip pun sebab kebosanan yang melampau ! Haha. Sorry la kalau entri ni macam tah pape. Tapi serius , kalau kebosanan makin menikam jiwa raga, ia buatkan aku merepek dan meraban ke tahap yang ekstrem. Hehe.. Semut semut aku pun mana tah pergi. Pergi dangdut kot . Haha.. Ermmm.. Akhir kata, blogging jugak tak bosan. Sekian.







Koyok ditempek :  Lalalalalalalala.. Senyum pun dalam kebosanan ! Arghhh.. :P





0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post