Semalam Yang Frust !







            Assalamualaikum !! Haloo ! Puasa tak ni ? Hehe..Well aku mesti la puasa dengan tanpa sebab untuk menidak puasai ! Haha.. Okeh, ekceli, semalam kan berlangsung satu majlis berbuka puasa untuk blogger Pahang yang aku buat entri di SINI . Dan,  ada la beberapa blogger yang datang, seperti , Enna Banana dan sepupunye, Sis Habibi Hamid, dan ada lagik beberapa blogger lain yang aku tak sempat nak bertanyakan blog mereka. Huhu..





             Well, yang membuatkan aku frust adalah, aku tak sempat berbuka dengan diorang ! Aku dah sampai kat Taman Kerang tu awal lagik, tapi dok mundar mandir macam ayam berak kapur mencari parking yang sememangnya full ! Nak parking belakang kereta orang, kang aku punya kereta tu kena tunda pulak ! Nak parking jauh jauh, teramat la jauh gila gila pulak. So, dengan berat hati nya, aku pun balik la ke rumah dan berbuka puasa di rumah. Huhu.. Sedey woo..





               Tapi, ke"frust"an aku terubat bila aku membuat keputusan untuk bertemu diorang lepas berbuka! Kira dapat gak la jumpa si Enna Banana dan beberapa blogger lain lepas abes berbuka tu. Ermm.. Diorang memang sempoi dan jugak tak lokek memberi senyuman ! Haha.





                So, untuk mengakhiri entri ni, aku tetap frust !!! Haha.. Takpe , nanti raya kita buat lagi gathering macam semalam ! Kali ni, aku akan menjadi lebih free ! Okeh? :)













0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post