Aku Taknak Tinggal Sebelah !



Dulu dulu, di sebuah sekolah rendah, tahun 1995 sebelum Nokia 3310 dan Space Impact tercipta..




Oudean :  Weh, ko berak dalam seluar eh? Eeeee.. Tak malu..


Seman  :  Mana ada .. Tu coklat nano nano la lekat.. ( gaya confident )


Oudean : EEEEEE.. Seman berak dalam seluar ! Aku kasi tau kawan kelas ! 


Seman : Takde laaaaa.. Tu coklat nano nano laaaaa ( Start nak nangis )


Oudean : Tak kira, ko tipu .. Ayooohhhh !! 


Seman : Ko nih... Tak nak kawan la dengan ko camni.. Uhukk uhukk..


Oudean : Taknak kawan sudah, namamu Dollah , k*p** mu sebelah !




Seman terdiam dalam seminit tiga puluh dua saat. Kemudian..




Seman : Ummm.. Dean....


Oudean : Ape? 


Seman : Kita kawan balek boleh?


Oudean : Kenape plak?


Seman : Sebab , aku taknak hilang K*p*k aku sebelah.. Nanti camne aku nak bagi anak aku minum  susu??


Oudean : Okeh, kawan balik ..




Maka, mereka pon berjalan merentasi longkang untuk mencari berudu yang disangka kan ikan pada waktu itu dengan penuh riang gumbira..








Koyok Ditempek : Ini adalah kenangan aku time kecik yang xdpt dilupekan. Hehe.. 16 tahun dulu..  Hmmm.. 







0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post