Lagu Raya Yang Super Fail !





Assalamualaikum !! Raya ketiga dah kan hari ni? Hehe.. Still mau pergi beraya? Ermm.. aku mengesyorkan korang membawa sekali lagu raya yang bakal memukau dan mengeletek gegendang telinga sahabat taulan anda nanti.. Hehe.. Ekceli, lagu ni aku dapat dari page member UNISEL aku.. Dek kerana aku tergerak hati nak klik dan play, maka terpancul dan terhasil la satu nada yang memang sungguh mengasyikkan jiwa tapi di exposekan dalam versi lagu raya yang memang FAIL laaa bagi diriku.. Miahahahaha.. Kejam tak aku? Tak kejam? Errrr.. Korang tengok la sendiri video kat bawah ni okeh..

















So.. Dah tengok? Mesti dalam hati dok berkobar kobar nak jadikan ringtone henpon kan? Takpun buat caller ringtones nih ! Haha.. Okeh la, selamat mendengar lagu raya yang super failed ni ! Hehe...










Koyok Ditempek  :  Raya kedua semalam, mood aku down gila gila.. :| Haihhh.. 


0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post