Ucapan Raya Sengal Zone !











*************************************************


Assalamualaikum.. 




Aku dengan ini, selaku pemilik, penulis dan jugak penyengal blog Sengal Zone ni..
Nak memohon beribu keampunan dan kemaafan, andai setiap post, entri dan jugak komen aku
dalam blog aku ni ada yang menyinggung, mengutuk, mencaci, menglucah dan segala yang
tak eloklah.. Maafkan daku yee....




Ermm.. Setiap yang buruk tu datang dari aku woo dan setiap yang baik tu datang dari Allah..
Aku jugak nak mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri pada semua pembaca blog Sengal Zone ni ! 
Moga Aidilfitri kali ni membawa seribu erti dalam kehidupan kita ! 
Aminnnnnnn...




Akhir kata, korang taknak bagi duit raya kat aku ke? Haha.. Aku baru jek 7 tahun ! Lalalalala...
okbai !! :P




*************************************************




0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post