Main Snake Dalam Youtube.

             




              Ehemmm.. Tadaaaaaaaaa... Aku tak tido lagik ! Haha.. Dan kali ni aku kembali dengan satu benda baru ! Iaitu..... Errr.. Japp.. Terlupa pulak, aiseymen.. Haaa.. Dah ingat dah.. Korang pernah tak main game Snake? Alaaaa.. Dalam henset tiga tiga sekupang dulu tuhhh.. Hehe.. Dalam game tetris pun ada benda ni ! Hehe.. Mesti pernah kan? Kan kan kan?





               Okeh, tauhu kah anda.. Err.. Tahukah anda, bahawasanya game Snake jugak terdapat dalam Youtube? Tahu dah? Tak pe laaa, taknak la bagitau camni.. Haha.. Okeh, pada yang belum mengetahui rahsia itu, meh sini dekat dan rapatkan hidung ke skrin laptop korang tu. Sebab, aku nak tunjuk cara camna nak main Snake dalam Youtube !





                 Kalau dalam entri INI , aku bermain dengan Google kan, sekarang aku nak main pulak dengan si Youtube ni.. Jom polow mee .. hehehe







  • Mula mula kan, dengan lemah gemalai pergi ke Youtube.com

  • Lepas tu klik je mana mana Video yang ada.

  • Bila video tu tengah loading kan, kan ada benda bulat dok berputar tu kan, cepat cepat korang tekan butang ATAS + KIRI ! Tekan dan jangan lepas dalam 2 SAAT. SERENTAK !!!

  • Kemudian korang akan dapati yang bulatan tu dah mula bertukar jadi SNAKE !!!






    capture600x449 Trick To Play hidden Snake Game In Youtube
    Suspek bernama SNAKE sedang berlegar legar.. :P





  • Korang boleh control guna ATAS, KIRI, KANAN dan jugak BAWAH.

  • Try main dalam video yang berlatar belakangkan GELAP. Kalau cerah sangat ia jadi kurang nampak ! Haaa..








        Lepas tu main la sampai puas ! Hehe.. Okeh, mak aku kat bawah tu dah panggil nama aku lapan belas kali dah suruh tido ! Gelak eh? Tak pe takpe.. Haha.. Korang try okeh ! Aku invisible kan diri ! Flingggg !!

. . . . .





0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post