Tips Blogging : Submit Blog Anda Sekarang !

           







              Selamat malam rakan rakan ! Aku still lagik hangin dengan connection internet aku ni. Kejap laju, kejap takde langsung. Haihhhh.. Ni mesti terpengaruh dengan iklan Chipsmore la tu ! Hehe.. Okeh, dimalam yang hening ni, aku nak bagi tips blogging ! Ye.. Tips blogging ! Untuk memantap kan lagi blog anda , anda dinasihati mengamalkan tips blogging ni !





              Mesti nak tau kan ape ke benda la si Sengalman ni dok menaip ! Okeh, meh aku jelas kan dan suluhkan ke jalan yang terang sikit.. Hehe.. Ekceli , aku nak ajak korang submit blog korang tu dekat search engine ! Yup ! Dengan berbuat sebegitu , blog anda akan lebih mesra search engine seperti , Bing, Google, Yahoo , AVG dan banyak lagi !! Nak tak? Hehe..





              Kalau nak, sila la klik SINI dan isi la tempat kosong yang bagi aku, teramatlaaa kacang ! Kacang Cap Tangan ada? Hehe.. Bak sikit.. Err..



 

              Haaaa.. Tapi, korang kena la selalu cek email, sebab ada servis servis tertentu yang memerlukan anda untuk klik confirmation link ! Dah paham kan? Klik la SINI dan InsyaAllah, prestasi blog anda akan meningkat ! Hehe.. Try la okeh !! Chow cin cauuu !!!











0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post