Sebabkan Takde Tenet, Aku.....

              Hello ! Assalamualaikum ! Kekenyangan? Dah ready nak gi terawikh? Hehe... Aku tak pergi hari ni, sebab ada beberapa perkara nak di settlekan. Ecehhhh.. Salah satunya adalah kekejangan otot yang melampau dek kerana menghabiskan petang aku bermain badminton. Haha.. Ala ala Datuk Lee Chong Wei pulak kan? Haha.. Macam enggang dengan pipit dowh aku dengan Datuk. ! Hehe..





                Well.. Ekceli, nafsu aku untuk update blog aku ni memang berkobar kobar sejak pagi tadi, tapi sayang nya, internet aku ni mengalami demam kus kus yang membuatkan nya berbunyik puttt puttt.. Haha .. Ia seakan akan bunyi kentut bukan? Lalalalalala...





                 Okeh, disebabkan takde internet tu , aku pun bukak la Photoshop dan mula melukis beberapa lukisan yang takda la cantik mana pun, cuma ia mengandungi nilai nilai estetika yang bagi semut aku sangat la indah woo.. Hehe.. Nak tengok ke? Alaaa.. Lukis pakai mouse biasa je.. Hehe .. Takde pen tablet agak susah untuk melukis.. Haha.. Takpe la, korang tengok la 3 lukisan aku ni okeh ! Aku nak nyuruk belakang kucing aku sat. Tengok laaa ! Hehe..












Ini adik aku, dia la yg suruh aku lukis ni. hehe :P











ni pulak ala ala Jun Pyo ! Hehe.. Aku kan Din Pyo ! Uhukkkk !









Ni pulak Vegeta ! Haha.. Adik aku request jugak.. :P








              Errr.. Kucing aku tak bagi nyuruk dah.. Haha.. Ni la jadinya bila internet itu mengalami sengugut ! Okeh la, aku nak gi teman mak aku pi kedai sat ! Jap gi jumpe lagi !!  Adiossss !! =)









0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post