Kalau Sayang, Apa Apa Pon Boleh !









         Assalamualaikum dan selamat petang ! Hehe.. Amacam Jumaat korang? Okeh? Aku okeh je. Seperti burung burung berterbangan di udara nan biru. Ecehhh.. Tersastera pulak ! Hehe.. Entri aku petang ni agak mengjiwangkan ! Haha.. Entah nape tah, lepas tengok flem Cuci ni, mood jiwang kejiwangan aku semakin membara bagaikan bara api satay ! Haha...





          Sebenarnya, aku nak korang tengok dulu gambar yang dilukis oleh aku time sahur tadi ! Hehe.. Tetiba rasa nak melukis dan melukis tu pun rasa nak aku je. Errr.. Tengok dan pahami okeh !!



















           Well.. Apa yang korang paham tentang lukisan comot aku nih? Hehe.. Ekceli, aku nak exposekan, yang kaum kaum LELAKI ni sanggup buat apa saja kalau dia dah menyayangi seseorang tu ! Hehe. Serius.. Even, benda yang mustahil pun kami akan try untuk menjadikannya KENYATAAN ! Untuk sapa? Untuk anda la wahai WANITA ! Hehe..





             So.. Pada WANITA luar sana, hargai la setiap perkara pelik yang sanggup dilakukan oleh LELAKI demi untuk melihat secebis senyuman kat bibir korang !  Hehe.. Tak kisah la, kalau korang mintak ke, korang tak mintak ke. LELAKI tetap akan buat dan terus mencari idea idea pelik woo ! Percaya laaaa ! Hehe..





            Jadi, kata penutup entri aku ni, hargai lah insan yang sanggup memerah otak untuk menyediakan surprise , hadiah, sambutan untuk kita, walaupun kekadang ia pelik, ia tetap last sekali akan jadi KENANGAN yang mampu buat anda TERSENYUM tanpa anda sedari ! Hehe.. Okbai !











0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post