Halu Halu Halu !





             Assalamualaikummmmm .. Kummm.. Kumm... Eh, bergema pulak.. Macam kat dalam gua la . Kat mana aku ni? Ehhh... Macam ku kenal ini tempat, tapi... Tapi... Haaaaa.. Ni blog aku neh. Dengan konfiden dan tanpa segan silunya, aku conpom ini blog aku.. Hehe..





             Err... Abaikan drama pepetang di atas, sebab aku dengan ini ingin membersihkan segala sawang mawang bawang yang penuh dalam blog aku ni. Uhukkk.. Ekceli kan , (Sambil sapu sampah laman jiran aku) bukan aku tak nak update blog aku ni.. Ekceli lagi kan (Sambil alih pasu bunga jiran ke rumah aku) aku mengalami permasalahan dalaman yang bertukar jadi lurah dendam dengan internet aku nih.. Grrrr.. Sebab tu la aku mengsepi kan diri seketika cuma. Err..





              Maybe pada korang , hendak seribu daya saing, taknak, beriban dalih kan? Tidakkk.. Aku memang nak update blog aku ni. Tapi beberapa kejadian aneh yang menghadkan daya updatean aku. Seperti....









  • Internet yang amat dengki.

  • Henpon Nokia 5530 aku jatuh dalam kolah ( Sekarang tengah koma )

  • Semut aku menggoda aku untuk berbuka puasa. 

  • Cik Salmah jiran kampung sebelah jatuh basikal.







               Haaa.. Err.. Itulah sebab musabab kenapa aku tidak mengupdate ini blog Sengal Zone selama beberapa hari. Ehemmmm.. So.. Pada mereka yang merindui diriku, ku sampaikan kiriman doa dalam mimpimu.. Ecehhhh.. Haha.. Okeh la, aku serius laaa ... Pada mereka yang merindui Sengal Zone, terima kasih aku ucapkan. Nak duit raya?  Hehe.. Okeh la, nak gi bancuh air jap.. Hari ni aku bancuh air oren woo.. Bukan sebarang oren !!! Haha.. Chowwwww... Eh, jap, Selamat Berbuka !! =))












0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post