Bawal Kah Tudung Ku.





           Haluuu haaaa ! Haha.. Awat pelik semacam je aku punye kata aluan ni... Hmm.. Okeh, maybe sebab perut ni dah mula nak ber"vibrate" dengan penuh keayuan kot.. Haha.. Well.. Biasa la kan, time time cenggini yang dah nak menghampiri ke waktu mengisi perut memang ia akan sering menggunakan irama irama getaran jiwa. Errr.. Paham kan? Hehe..





            Baiklah, sebelum berbuka ni, aku berjaya memiliki semangat untuk menaip entri ringkas yang agak tak ringkas ekceli. Haha.. Entri ni berkaitan tudung bawal ! Bukan ikan bawal putih mahupun hitam. Bukan jugak ikan bawal memakai tudung pergi bazaar. Tetapi tudung bawal yang menjadi pojaan hati ku sejak dulu kala. Erkk..








Tudung bawal tiada kaitan dengan ikan bawal. 








             Meh la aku straight to the point .. Camni, tadi, time aku amik adik aku balik dari sey-kol-lah kan.. Ada la segugusan remaja yang pada aku berumur dalam lingkungan api pasifik umo 14 - 16 tahun dok berjalan jalan ayun tangan secara beramai ramai.. Ewahhh





              Dalam banyak banyak diantara gugusan tu kan, ada sorang je yang pakai tudung bawal ! Ekceli, aku tak kenal pun nama nama tudung ni. Senang cerita , aku buh nama tudung lama ! Haha.. Ermm.. Sambung balik, dalam gugusan itu kan, sorang je yang pakai tudung fesyen lama  tu. Dan rata rata ahli gugusan itu memakai tudung berlilit lilit lapan belas kali kat tengkuk dengan kaler yang serupa eskrem pelangi ! Haha.. Bajet indah la tuh.. :P





             Errr.. Camna nak buat ayat eh, hehe.. Aku ekceli, lebih attracted pada yang pakai tudung bawal tu.. Bukan nak  ngorat okeh, just tertarik dengan gaya dia yang cool, sopan, tutup dada dan selamba ! Daripada ahli gugusan tu yang berlilit lilit sana sini. Tah la, aku pulak jadi rimas tengok tudung macam tu. Tu belum lagi dengan warna warna garang yang dipamerkan tu lagi.. Haishhhh..





               So.. Kesimpulan entri aku ni adalah, aku sebagai abang kepada sorang adik pompuan aku, tidak sesekali menggalakan adik aku ituw memakai tudung lilit lilit bebanyak kali ! Sebab? Adik aku, kakak aku, dan jugak Cik Teddy aku lebih indah jika memakai tudung bawal... Titik noktah.. Sekian ...











Koyok Ditempek :  Soalan aku pada dirimu : Korang tak rasa susah ke nak lilit lilit ni? Haha.. Peaceeeee !



Koyok Ditempek 2 :   Selamat berbuka anda anda anda dan anda jugak !!!





0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post