Alat Sokongan Senyuman !



           Assalamualaikum dan gud morning pada teman teman, cowok dan cewek serta pembaca diam sekalian ! Hehe.. Isnin ! Hari yang menglemaukan ! Setuju tak? Haha.. Ekceli, aku baru je balik dari bank demi mengsettlekan beberapa hal berkenaan kereta kancil aku tu kan. Dan, apa yang aku dapati adalah, semua orang yang muncul sepanjang perjalanan diriku ke bank tersebut sangat masam ! Haha.. Bukan bau ketiak diorang okeh.. Cuma .. Errr...





            Cumaaa.. Diorang ni tersangatla masam ! Serius .. Takde secubit senyuman langsung ! Kemon la, pepagi cenggini seharusnya diisi dengan senyuman. Baru la aura kegembiraan itu tercalit ke merata orang disekeliling ! Hehe.. Bila dah tercalit pada semua orang, confirm la hati kita berbunga bunga dan bertaman ! Tak gitu ?





           So, dalam entri ni , aku nak ajak korang senyum ! Senang je pun, cuma menggerakkan bahagian bibir tu je.. Haha.. Ke korang nak pakai alat macam gambarajah kat bawah ni baru boleh senyum? Nak eh? Hehe.. Tengok la, kalau korang berminat dengan senyuman sebegitu, sila bagitau tukang besi berhampiran yeee...

















          Haaa.. Amacam? Nak ke senyuman korang macam ni? Aku? Takpe laa, aku memang suka senyum.. Maklum la, gigi kapak aku ni kan garang ! Haha.. Well.. Senyuman itu boleh membuatkan hati orang cair ! Jadi, senyum lah, senyum lah, ahaiii cek mek molekkkk !! Chow, nak gi siram bunga jap, beliau kesepian... Mana la tau, lepas aku senyum kat pokok ni, bunga dia bertambah lapan belas kali ganda. Ingat, jangan lupa senyummm okeh? =)









0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post