Alahai alahai...

          Assalamualaikum.. Wohoo.. Amacam posa korang? Hehe.. Masih lagi gagah perkasa nampak.. Chewahhhhh.. Bagus bagus.. Jangan dok pi dapur buat buat hilang ingatan dah laa.. Mana la taukan, kot kot tak teringat hari ni dah start posa dah.. Hehe.. Teringat pulak time kecik kecik dulu.. Time masih muda belia remaja gitu.. Errr...





           Okeh, okeh, aku takmo cita tentang posa diwaktu zaman aku kanak kanak ribena ni sebab sekarang ni aku dilanda ujian yang teramat besar.. Hehe.. Time tak posa, "benda" tu takde la nampak menggoda dan mengiurkan.. Tapi.. Sejak posa ni yang baru beberapa jam ni. Ia nampak sungguh menggoda dan menggiurkan.. Tertelan air liur jugak la . Hehe..





          Alahaiii.. Takpe udin, ni cobaan je ni.. Alaaa.. Macam cerita P.Ramlee tu.. Hehe.. Cobaaaannnnn ! Ish.. Ish... Cobaaaann !! Nak tau apa dia "benda" tu? Errrr...















         Ni la "suspek" yang menggoda aku . Haihhh.. seksi kan dia? hehe.. Well.. Kena kuatkan pertahanan diri ni.. Aku nak gi buat tai chi jap.. Haha.. Selamat berpuasa !! :)





0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post