5 Pemetik Api Yang Hot !



            Assalamualaikum dan selamat tengah malaman ! Haha.. Mesti korang belum tido kan? Well.. Aku tau la sebab aku pakai mangkuk ajaib ni.. Chewahhhh.. Macam Nujum Pak Belalang pulak kan? Hehe.. Takde la, aku Nujum Pak Udin je. Sedap gak eh nama sebegitu . Errkkk..





             Okeh, tengah tengah malam buta ni kan, aku nak share dengan korang 5 gambar pemetik api yang amat la HOT ! Kalah woo hot stuff hot stuff sekalian ! Tak caya? Tak caya eh? Okeh fine, korang tengok la sendiri okeh..











Lighter Berbentuk Rokok !
Creative Lighters








Lighter Berbentuk USB / Pendrive !
Creative Lighters








Lighter Berbentuk Peluru !
Creative Lighters








Lighter Berbentuk Lego !
Creative Lighters








Lighter Berbentuk Emas  !
Creative Lighters








           Haaa.. Hot kan ? Hehe.. Memang la hot sebab ia membakar jiwa raga.. Hehe.. So.. Pada sesapa nak order lighter sebegini untuk main mercun, bakar lemang dan lain lain, jangan contact aku okeh ! Aku tak dak jual ini semua ! Aku bagi mancis nak? Miahahaha.. Okeh la, aku nak tido dah ni, sat lagi tak bangkit sahuq satgi ! Hangpa nak kejut ka? Hehe =)







0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post