5 Gambar Tips Mengandung Yang Kelakar !







        Assalamualaikum ! Dah tido eh? Alaa.. Relax relax la dulu.. Malam masih kanak kanak lagi ni. Haha.. Lampu kelip kelip aku pun masih belum lagi terpadam. So.. Sila la jangan tido lagi ye..





         Ermm.. Entri ni ekceli di buat bersempena dengan keramaian insan insan yang dah mula pregnant ! Yup, kawan kawan aku kat Kuantan ni pun dah ramai yang pregnant, blogger blogger pun ada yang pregnant jugak kan? Hehe.. Tahniah aku ucapkan ! Bukan senang woo nak dapat rezeki terindah dari Allah tu.. Kan kan kan? Haihhhh, aku ni, bila la nak jadi bapak kan? Haha.. Tetiba mengelamun pulak.. Abaikan tu oke.. Haha





         Okeh, sewaktu aku mundar mandir dalam laman sesawang ni, aku terjumpa satu "Pregnancy Tips" yang bagus tapi divisualkan sekali secara penuh "kesenyuman"... Dalam erti kata mudahnya, tips mengandung beserta gambar yang ada dalam satu buku ni. Okeh, nak tahu kenapa ia penuh dengan "senyuman" ? Jom tengok !!!











hospital






tests






symptoms






recording






exercise








        Dah tengok? Nak lagi? Boleh terus usha SINI ! Hehe.. So.. Akhir kata.. Waktu mengandung, patuhi la isyarat isyarat mengandung yang ditetapkan. Pantang la selagi boleh pantang, untuk kesenangan anda dan anak anda jugak nanti. Sekian... Errr.. Apsal loya pulak tekak aku ni.. Apekah? Haha... Chowwww..













0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post