Kalau lah......



Salam Jumaat sahabat sahabatku sekalian !
Sihat ke tak nih? hehe..
Semalam kan, aku bermimpi sangat best..
aku mimpi apa? haha..
aku mimpi aku jumpa satu TUPPERWARE yang boleh tunaikan 5
permintaan, hehe korang gelak eh?
tupperware tu macam yang kita dok bubuh kuih raya tuh..
ala.. yang bulat bulat tu.. hehe
dapat tak gambaran dia? haa.. bagus2..
dan dalam mimpi aku tu, aku tengah dok sedap sedap jogging,
tetiba je jumpa itu barang..
hehe dan tupperware tu siap keluarkan kuih raya lagi.
hehe dan syarat dia , kena makan kuih raya dulu , bru boleh buat hajat.
bukan buang hajat taw! hehe
oke.. tanpa membuang dan memanjangkan masa,
aku hanya sempat buat satu hajat je.
hehe nak taw apa hajat itu?
erm.. aku mintak la nak semua orang diberi layanan sama rata!
hehe eceh.. sebab aku tengok kan, ramai sgt orang pilih kasih skang nih,
aisey, nak kerja pon kena ada kabel, nak sambung study kat Universiti kerajaan pon kena ada kabel,
tapi kereta kabel taknak plak naik ! haha
dalam blog pon lebih kurang camtu gak la, haha kan kan ?
mari kita pikir sesama!
oke , berbalik pada mimpi aku tadi, aku sempat buat satu hajat ja kan?
sebab lagi 4 hajat tu aku dah terbangun tido dah, dek kerana langsir dok belai idung aku..
haishhh... pastu, aku try la jugak tidoq balik, kot kot lah bersambung kan,
tup tup mimpi lari lari plak dah.. lari kat highway LPT ! haha
oke lah, aku nak pi lari lari anak ke kedai nih.
hehe .. take care !
dan trima kasih sbb singgah ke blog
SENGAL ZONE
=)

0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post