Madah Sengal Zone 1




Ya ! Kita bertemu lagi dalam segmen terbaru Sengal Zone,
iaitu, segmen Madah Sengal Zone ! hehe.. dalam segmen nih,
aku akan kuarkan satu atau pun sepotong ayat yang aku reka sesuai
dengan apa apa situasi yang aku tengok, rasa, lihat dan sentuh !
eceh.. macam pemboleh ubah plak kan? hehe takde takde !
Ia tiada kaitan langsung oke ! hehe okeh, tanpa membuang
tenaga internet korang, aku nak bagi madah tu ..
madah nya adalah,
......
" Kalau takut dilambung lambung,
jangan pergi ke laut atau bermain dengan
tilam lompat tinggi ! "
......
hehe korang tak paham?
aku pon sama! mari lah kita faham memahami
antara satu sama lain !
hehe oke.. nantikan Madah Sengal Zone ! esok ~
Assalamualaikum, dan jangan lupa makan malam !
=D

0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post