Melihat dalam gelap !

Salam..
hoho.. anda inginkan kebolehan super?
aku boleh bagi teknik untuk menjadi Super Power !
tak percaya? hehe.. ini dah terbukti oleh ujikaji yang dilakukan oleh diriku sendiri
disertai oleh adik beradik aku ! hehe..
semua orang boleh mewarisi Super Power nih..
hehe.. nak taw? ke tak nak ? hehe
oke la, aku share kan sedikit ilmu Sengalman aku ye !
teruskan membaca dengan kelajuan 154cm/hari
haha sebab rahsia ni bakal mengubah kehidupan anda !
oke oke oke, aku tak merapu dah,
sebelum tu, penuhi syarat dibawah dulu
.....
Syarat syarat Super Power !
1. Mesti senyum nampak gigi
2. Tenang seperti Air di kali
3. Ada muscle di pipi !
4. Mesti memiliki kemahiran ninjutsu, kung fu, yong tau fu, tau fu fa, dan juga tosei !
5. boleh makan nasi guna sudu dan garpu, serta extra power kalau guna
senduk, pengelek tepung..
.....
oke oke, ada cukup semua syarat tuh?
skang aku akan revealkan teknik dia..
dah ready? tarik nafas, hembus kat tangan, pastu bau ! hehe
.....
Teknik Melihat Dalam Gelap
by Sengalman
_________________________________________
1. Anda perlu mengikat / menutup mata anda dengan sesuatu selama
paling kurng 10 minit..
2. Kemudian, anda standby kat depan tempat yg tersangat gelap yang di hajati,
contoh bilik, stor, bawah katil, bawah tilam, bawah almari, bawah kerusi.
ala, kat mana mana je yg gelap gulita..
3. buka ikatan, dan buka mata anda..
4. masuk kat tempat gelap tersebut, dan saksikan hasil nya!
anda akan rasa lain.. percaya la!
5. skarang, penglihatan anda jadi macam sinar infra dalam handycam wat sementara
waktu.. hehe =)
__________________________________________
x caye? better try sendiri k ! aku nak p mandi..
pastu nak ready gi masjid..
hehe
anda Super Power !
=)

0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post