Ancaman besar !


Yey Yey , Kita bertemu lagi ! hehe
Mesti korang pelik kan kenape aku belum menidurkan diri ini!
hehe well aku ada beberapa sebab,
tapi sebab yang nih memang aku kena expose kat korang!
sebab maybe benda nih akan jadi ancaman pada korang jugak dimasa yang mendatang !
bunyik macam gempak je kan?
memang pun! (sambil mengangguk comel)
benda nih dah terjadi kat aku beberapa hari lepas.
kalau kira guna jari Digimon yang ada tiga ketul tu kan, tiga la.
hehe .. okie, aku serius nih,(sambil membuat muka yg ala ala Leonardo de Caprio )
oke ancaman aku dapat td adelah, barisan tentera semut bersiap sedia menyerang segenap pelusuk lappy aku neh !
haisshhh.. mana boleh ini macam...
kena isytihar perang nih..
tentera tentera semut neh makin melampau apabila aku bukak "Google"
then aku search la gamba Siti Nurhaliza,
bila terkeluar je gamba Siti Nurhaliza,
ade sekor nih,
boleh plak buat tarian Poco - Poco kat gamba tuh..
>.< ( sambil mencebik)
lalu, aku pon biar je lah.. sebab pada pendapat aku, semut askar tu pon salah satu peminat
Siti Nurhaliza ! hehe jadi, aku nak tanye korang nih, patot tak aku menempeleng semut semut ni, atau membiarkan saje mereka berpesta di skrin laptop aku, dan seterusnye menghidangkan juadah late supper kt diorg? please la tolong aku semampu yang boleh !
oke, untuk pengetahuan korang kan,
motif aku buat entri nih adalah nak bagitau yang Iklan Nuffnang keluar waktu sebegini lah ! =)
hehe

0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post