Proton Inspira kebanggaan ku !


Salam..
Bertemu lagi kita di malam yang sejuk dan sepi nih..
hehe sepi ke? akhirnya ... aku sampai gak di Shah alam..
Alhamdulillah ! Setelah duduk tanpa berbuat ape ape dalam bas.
aku akhirnya bebas bagai unggas pulang ke sarang ! hihi
oke2.. aku nak share nih, tadi kan, time dlm bas kan,
tgh tgh syok usha dan skodeng luar tingkap,
tiba tiba, mata aku melirik ke arah sebuah kereta yg satu ketika dulu menjadi
pujaan hati ku !
kereta apa? kereta api !! haha,
bukan bukan, kereta itu adalah,
"Mitsubishi Lancer"
dan sambil sambil mata aku melirik, memandang, melihat kereta itu,
tiba tiba ada suatu suara dari seat depan
suara itu berbunyik begini
Brader A : "Weh , tu Inspira kan?"
Brader B : "Aah.. "
Aku dengan tidak semena mena berpaling macam spiderman..
laju woo.. hehe dan secara tak sengaja jugak aku mengeluarkan senyuman!
sebab ape? Sebab, terang terang la kereta yg dikatakan oleh mamat depan aku nih ,
kereta Mitsubishi Lancer yang betul ! siap aku berpaling lagi utk melihat logo kat belakang !
sah sah itu Original !
haha.. dan di saat itu aku rasa bangga, sebab kereta Proton lagi terkenal dari
kereta Mitsubishi ori tuh ! haha
korang paham tak ape yg aku cuba nak smpaikan nih?
kalau tak paham, jangan segan silu nk bertanya k! ;D
hehe oke la.. aku pon dah rasa mamai nih, aku nk baring, rehat2..
sambil tu nak berangan bawak Proton Aku !
hehe :D
take care !

0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post