Panjang ke pendek, penting ke?

Salam..
whoaaa ! Sabtu ke hari ni? nampaknya aku nih overslept nih..
haha.. Bangun bangun je dah ada kat dalam kotak ni yang bernama ''Laptop".
hari ni entri aku bertajuk ajak kontroversi sikit. Bukan kontroversi dalam Melodi tu.
Tapi tajuk dia dalam kategori 18SX. tajuk je ok, bukan isi tau .. hehe..
oke oke.. mari kita ke motif utama perbincangan kita, ecehh..
hmm.. disebabkan aku ni suka sangat blogwalking, sambil sambil
mengusha blog orang lain, cari idea, cari benda yang boleh di download,
dan disamping tu dapat la belajar teknik teknik untuk mengimprove skill blogging aku.
so .. di pendekkan cerita, aku mendapati, ramai blogger yang membuat entri yang panjang panjang, ada gak yang pendek, tapi tak ramai la. hehe aku pon termasuk dalam yang panjang panjang..
Bagi aku la kan, kan kan kan , aku rasa, entri panjang ke pendek ke, takde la penting mana pon,
yang buat entri tuh jadi penting adalah isi dia. Betul tak? sebab kalau entri panjang lebar, sepanjang karangan time aku sekolah dulu pun, tapi "kosong", buat penat orang baca je,
hehe.. hal sedemikian juga dengan entri yang pendek.
kadang kadang, sepanjang perjalanan blogwalking aku, ada blog yg aku tgk , ada sekeping gambar, pastu bawah dia ada caption, dan entri seringkas tu berjaya buat aku rasa sebak, dan rasa terharu. haha.. aku dah tak ingat dah blog apa dan siapa, tapi blog tu memang ada !
so.. akhir kata aku untuk kali nih, mari la kita pakat pi makan aiskrim pop kat padang bola ! haha
selamat bercuti Sabtu !
=)

0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post