Melepas Tension !


assalamualaikum sahabat sahabat ku di seantero dunia !
hehe amacam hari korang? okeh ke tak okeh? kalau tak okeh tu kan, jgn lepaskan tension cara
tak berhemah pulak! hehe ikuti la style aku yang dikala tension, pergi berkaraoke, tak kisah la kat mana, dalam "kotak" ke, toilet ke, dan, kat mana mana la, janji korang bleh bernyanyi dgn rentak yang betul sudah, bab pitching, key, semua tu takyah la dok kisah, sebab kita bernyanyi bukan untuk jadi artis pun kan? hehe tapi, kalau memang dah ada bakat tu, memang InsyaAllah ada la rezeki kearah tu di kemudian hari. Amin.
hehe .. Well, hari ni, aku pergi karaoke dengan cik Teddy ! hehe dalam berbelas lagu gak lah aku hentam dgn dia. aku nih, siap nyanyi lagu Siti Nurhaliza lagi untuk cik Teddy aku.. lagu dia plak lagu yang Siti Nurhaliza buat cappoira (seni bela diri Brazil kot) tu. Ala.. "Dialah Dihati".. haa.. ingat pun! hehe sebab Cik Teddy aku nak balik dah ke Bestari Jaya hari nih ! sebab tu aku pi karaoke. Tapi lagu yang best aku nyanyi, lagu Aizat - Lagu Kita ! hehe best jek.. aku rasa suara aku macam Aizat plak di ketika itu ! hehe.. perasannya aku ni ! haishhh.. okeh, setiap orang akan ada saat dimana mereka akan mengalami ketensionan, kegeraman, ketidak puas hatian dan berbagai ke- lagi lah
kan? mesti wajib ada punya kan, so, kat sini lah kita boleh nampak betapa "kuat" nya seseorang itu menentang "perasaan" sendiri dan seterusnya berlawan dgn diri sendiri nya itu.. kalau kita "kuat" kita akan menang, dan hadiah dia, ketenangan yang di hadiahkan Allah S.W.T. tapi, jika kita "kalah", hmm korang tau kan apa yg akan jadi? kan kan kan? hehe.. so.. pandai pandai lah pilih jalan hidup sendiri,
tak semua kesenangan itu nikmat, dan tak semua kesusahan itu bala ! jadi, fikir fikirkan, dan selamat beramal (macam yang aku dok dengar kat radio era tu) ! Okeh la aku nak pi lipat kain yang dah dua hari tak dilipat nih, kain tu dok panggil panggil aku dah nih, hehe.. take care and carrefour! (ada kaitan ke mereka berdua nih?)
hehe tata ! =)

0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post