Cucur Kembong !

Salam !
hehe sorry la sebab semalam tak mengupdate blog nih..
rindu aku tak? hehe.. semalam ada beberapa hal yang disettlekan kat kuantan nih sebelum aku balik Shah Alam. huhu.. Agak sibuk di situ ye !
dan dek kerana beberapa kesulitan jugak, aku masih di Kuantan.
Bersama keluarga tercinta ni sungguh menenangkan,
Biasalah , kehidupan student macam aku ni, bila dah balik kampung halaman, rasa liat je
nak balik kampus balik.. hehe
so.. berbalik kepada tajuk entri aku hari nih..
oke oke.. ni la satu makanan pagi mak aku buat.
nama dia CUCUR KEMBONG..
sedap weh.. tambah2 bila cicah dengan sos dia yg dibuat sendiri..
cara dia? nanti aku mintak resipi kat mak aku ok? pastu aku buat entri masakan plak!
hehe .. ni cucur faveret aku dari kecik taw.
cucur nih sedap, rasa dia susah nak digambarkan dengan kata kata weh !
hehe kat bawah nih ada beberapa gambar yg nk disharekan utk korang ! hehe tengok la k
....
*ni la sos dia, sedap !
_____
*ni plak suspek utama ! Cucur Kembong !
_____
*Bila letak sos/kuah, cmni la rupenye !
___

0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post