Ben Ashaari mengubah aku?

Salam
korang tengah watpe? adakah sedang menjamu selera? ataupon sedang bersiar siar?
hehe.. korang perasan tak gaya penulisan aku dah mula berubah?
ada la sedikit skema, tapi takpe, sebab nak memartabatkan bahasa melayu kite nih,
sebab aku nih kan melayu, kulit pon sawo sawo matang gituh..
nak tau kenapa aku mengubahkan gaya penulisan aku.
dan jugak kurang menggunakan short form ?
sebab, aku baca tips kat blog
dia cakap ape? adalah, korang pergi la godek godek sikit blog Ben tu.
Blog dia banyak gak tips utk blogger yang baru cam aku nih,
yang masih lagi tertatih-tatih dalam arena blog nih..
hehe.. so.. itu saja untuk jam ini, jangan lupa bersama saya lagi
dlm rancangan Sengal TV !
akhir kata, jangan kejar nama, tapi kejar la waktu solat ! =)

0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post