SPM On !

Salam ..
dah breakfast blom? hehe
kalau blom , jum makan roti cicah kari..
hehe sedap woo.. ;D
hmm.. pagi pagi nih, sementara tunggu bas aku nak bertolak ke Shah Alam,
aku pon on laptop spiderman aku nih, lalu masuk ke blog aku dan seterusnya
mengupdate la blog Sengal aku nih..
hehe walaupun aku taw kelas aku dah start dah skarang ( 8.3o a.m ), tapi disebabkn masalah yg
tak dapat nak dielakkan, aku still kat Kuantan..
huhu dah la hari nih bermulanya last semester aku..
T~T
oke.. entri aku kali nih untuk adik aku yg bakal mengambil SPM
hari ni start dah !
nak tengok adik aku?
ensem ! lagi ensem dari aku !
hehehe
|
|
|
* Inilah beliau seorang dancer
....
ha.. dah tgk ? hehe..
Ucapan kpd beliau..
"Acik, jawab bebaik soalan tuh, buat yang terbaik tuk diri ko !
angah sayang ko !"
hehe.. dan kepada semua yg ambik SPM skali,
buat bebaik gak !! kalau rasa tak dapat jawab,
relax dulu 3 minit..
oke! pasti boleh !!
:)
so.. akhir penceritaan, aku nak balik Shah Alam, dan nak abiskan semester last nih !
pastuh nak grad !
hopefully sgt sgt semester ni aku akan lagi cool, lagi diam, dan lagi sengal !
oke la, nnt tertinggal bas aku, korang nak antar ke?
hehe take care korang !

0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post