Dapat Tag lagi =D

Salam !
kenapa tak tidur lagi nih? Disini, aku nak bagitau kepada yang selalu singgah blog yang tak seberapa nih kan, aku nk ucapkan bebanyak terima kasih..
dan aku speechless bila aku buka dashboard blog aku nih, still ada viewers ! even kekadang bawah 10 pon, tetap ada jugak kan? hehe.. terima kasih weh'! syukran syukran !
hehe.. kali nih aku nak jawab tag dari BYNA KEROPPI
dia ni blogger yang dah dua kali tag aku nih.. hehe.. tenkiu Byna!
nanti Udeen belanja pemadam yang ada bendera tu oke?
tapi ada watak katak la.. kan kan kan? hehe..
oke2.. tanpa melengahkan waktu, aku jawab la soalan2 nih !
.....
Ape yg paling penting dlm hidup korang?
Penting? erm.. bagi aku, Family aku !

Benda terakhir korang beli guna duit sendiri?
Cooler Pad Lappy Spiderman aku!


Adakah korang bercinta sekarang?
Ye ! saya kunci jawapan itu ! ;D

Berapa lame korang akan mencintai kekasih korang?
InsyaAllah, andai kata Allah menetapkan Cik Teddy tu sebahagian tulang rusuk kananku, selagi tu ia akan berkekalan
=D


Di mana korang akan jumpe kekasih korang?
Restoran Mamak Khalifa Seksyen 7 Shah Alam

Novel/Buku/Majalah terakhir korang beli?
Buku Law !

Apakah name penuh korang?
aku taknak bgtaw ! .. haha tak kira!

Antara mak dan ayah korang, yg mane korang lebih mesra?
Mama !

Namakan org yg betul2 korang nak jumpe dlm hidup korang?
Nak jumpe Nabi Muhammad S.A.W

Namakan tempat yg korang betul2 nak pergi?
Nak pergi Palestin ! =(


Pilih salah satu.. peluk atau cium?
Peluk !


5 lagu yang bermakna dalam hidup korang?
1.Suaraku Berharap
2.Rapuh
3. CABI Song
4. X
5. X


Beritahu 3 perkara tentang orang yg tag korang?
1. Namanya penuhnya adalah Nurhaslina bt Che Ali
2. Dia suke gile katak ! haha
3. Dia seorang yg sgt mesra! suke skodeng blog aku! kan Byna !


5 benda yg korang syg sgt2 dlm hidup korang?
1.seluruh ahli keluarga aku
2.Lapt0p aku
3.Hp aku
4. Kawan baek aku semua!
5. Cik Teddy aku !
Bila tarikh lahir korang dan kat mane korang sambut tahun lepas?
20 July 1986 sambut kt Secret Recipe !

5 blogger yg korang nak tag?

0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post