Third Day



Assalamualaikum !


hoho.. skang jam mnunjukkn pkul 7.20 pagi,
dan aku rase sgt takut~!!

huhu takut nape?
takut sbb ari ni paper COMMUNICATION THEORY
tah npe tah, tetibe je hati aku rase x sedap.. huhu

xleh tido langsung aku mlm td.. smpai la ke pagi dok mengadap buku, slide, notes assignment sume..
tp.. bile da nk dkt2 pkul 8.00 pagi nih, aku mkin cuak plak.. huhu

Ya Allah, Kuatkan lah hamba mu yg lemah ni..

huhu tatau nk kata pe dah.. aku xkn givup.. aku akan truskan gk..
even nnt aku da nk kalah, aku akan bangun blik ..

huhu
seriusly, bbnding paper smlm ngn kelmarin,
ari ni aku jd x setenang 2 ari lepas,
walaupon subjek ni pon salah satu subjek faveret aku..
tp tah..
speechless aku jap..

tp bile teringt kata mak aku smlm time aku kol die..

"angah, buat yang terbaik noh, jgn tinggal solat.. "

aku rase cm kembali confident blik..
hehe..

so.. aku akan truskan berlawan !
sbb aku kn Spiderman!

haha

P.S : sapa yg berani melawan ketakutn, die dah dikire superhero! tp aku ttp takut tinggi.. hehehe ;P

0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post