Nogori ke Kelate?


Salam n slamat petang weyh! hehe
apekah itu? itu bola..
try eja tengok..


"b . o . l . a"


hehe .. so.. amacam? terase x kehangatan nye?
mlm neh final antare Kelantan vs Negeri Sembilan..
hangat x? aku dah berpeluh2 kehangatn ni sbb ade selimut kt blakang..
haha.. aku pon rase hangat weh!

dan kalau x silap aku gk , mlm nih ade game kelab fav aku
iaitu

CHELSEA

hehe.. tp yg mnjadi topik perbualan kite ini petang adelah,
sape bakal juara?
thun lepas, Negeri Sembilan,

ini thun?

Kelantan? hehe ye kot..

Negeri? ye gak kot..

same same hebat depa nih.
so, ini ari xde sape yg injured..
dan ini menunjukkn bhwa, malam ni perlawanan akan jd best..

hehe..
korg sokong sape weh?
aku?
nk taw ke?
hehe

aku sokong Nogori !!

sebab ape? ade lah sbb die.. hehe
kn cik Teddy kn? kn? kn ?

bg aku la kan, sape yg menang x kisah la,
yg penting smangat bola tu ade dlm setiap team,
dan secare x langsung, dpt tingkt kn kualiti pemain dan strusnye,
team Malaysia bakal jadi power cm dulu kala..




p.s : skang bukan musim raya lagi kn? jgn ade mercun, bunga api dlm stadium sudah la! hehe

0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post