Love is Unexplainable !


Assalamualaikum w.b.t wahai sahabat2 ku skalian alam..

hehe.. ari ni ahad kn? mesti bosan kn?
ape kate korg g men masak2! xpon men batu seremban beramai-ramai.. hehe
best woo..

hmm ari ni kn, aku sbg seorg lelaki, telah menjadi jiwang utk seketika,
gara gara menyaksikn beberape kejadian yg menjiwangkan di saat aku nk pegi makan tgh hari td.. :)

haha kejadian ape?
sekali lg ia xde kene mengena dgn 18sx mahupon 18sg ataupon 99SX..
cume ade babak romantik je la..

hehe dan seriusly mereka2 ini (yg dok bercinta)
mmg sgt comel! haha..

haihh... mcm aku jgk la kecomelan mereka itu...
hehe.. x caye? x caye sudah! name mu dollah!
(mcm zmn kecik2 slalu gaduh kuar ayat tu)

hehe
so.. ape yg aku nk smpaikan adelah,

"LOVE is Unexplainable"

btul x? susah nk explain kn?

hnye yg mengalaminye saje yg taw jwpn bg certain2 soalan ttg cinta..
hehe aku?
aku boley jawab kot! (ketaq lutut)

hmm..
aku pon ade kisah cinta aku sndiri gk.
dan skarang, aku suke terperangkap dlm kisah cinta aku bsame cik teddy aku..

even segale kelemahan aku die trime,
segale buruk baik aku pon die trime gk..
hehe dan lain lain lagi yg aku rase x perlu diceritekan kt blog nih..
bia aku dan cik teddy je yg taw!

so.. hopefully , korg n love story korg slalu epy, enjoy, dn yg pnting,
sntiasa ikut hukum2 yg perlu..
jgn men tibai je ye!

sekian dahulu drpd sy,
Udeen


p.s : Cinta itu byk maknanye! =P

0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post