Tak boleh tidur =)



YUHUUUUU !!

pukul brape datuk harimau! (mainan dulu2)
pukul 2.30 pagi dah..
haihh.. aku x bley tido ni..
da berbagai2 care aku ikhtiar utk melelapkan mata,
untuk bawak aku ke alam mimpi, tp tetap x boleh!
grrrrrr...

aku da tukar layout blog aku nih,
bg colourful sket,
aku gak da men game dlm lappy,
da tgk HBO, Discovery,
lyn mp3, lyn radio
lyn cicak2 kt dinding,
hehehe itu sume dgn harapan aku dpt tido..

tp, gagal..
haha ni kerane mata aku telah lelap awal dri sepatutnye,
iaitu petang td smpai la maghrib..
(truk tu)
nk wat cmne, da ngntuk, aku 'ter'lelap k, bkn nk melelap kn sendiri mateku ini..
hehe

so skang, berbekalkan milo panas, roti salut planta n susu,
aku menaip blog nih.. haha..
family aku sume da tido..
aku sorg je terkebil2 menatap benda petak bercahaye nih...

rase mcm cite I' Am Legend plak
hehe..
tinggal xde zombies je yg kejo aku..

haha
bile da dok sesorg dlm gelapni, cnfirm2 la terbygkn sesuatu kan?
so, nseb bek aku da bsr! xde la tkut sgt..
(ye la tu)

haha..
so ade lg x survivor2 kt luar tu x tido lg..
jawab aku dgn segera ye!
hehe



p.s : Milla Jovovich mmg best! Resident evil pon best! ;)


0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post