My contest da tutup ! ;)

Assalamualaikum kwn kwn !

hehe dgn penuh suka hati nye, aku nk umumkn,
contest sengalzone officially tutup..

knpe?
da tamat da pun tarikh die yakni smlm.
hehe 22 oktober 2010

dan.. pemenang?
xde..
sbb xde yg join..
:(
huhuhu..

xpe la.. ni first time aku anjurkn contest kt blog kn? ..
hehe so.. accept je la ape yg bley! ;)
so.. ade gak la seberape perkare yg aku blaja..

hehe..
so korg amacam?
byk woo cite bru dripd blog2 yg aku follow..
hehe best2 plk tuh..

aku slalu gk jalan2, singgh2...
hehe sbb mmg da keje aku nk berjogging, menyihatkn mata nih..
hehe

so.. nnt kn entri terbaru aku ye~

hehe aku tengah mengorek idea dri otak aku nih..
hehe
so tunggu la proses tu selesai nnt aku buat comeback!

haha
mcm Rain la plak..
:P





p.s : aku da start cuti semester break .. yihaaaa !!

0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post