Kena Tag la pulak ;)



Salam..

hehe td, time aku bru bgun tido petang (suke tido ptg rupenye)
aku g kt lappy aku ni, check email, kot2 ade job design masuk..
dan check fb kejap,

tibe tibe, aku tertarik dgn satu msg yg diantar oleh one of my classmates
yg bbunyik

"saya ada tag anda di blog saya..sila lah baca...
if nak try, di alu-alu kan.. :)"

so.. the rules is simple,

" Once you have been tagged, you are supposed to write a note,

with 25 random things, fact, habits, or goal about you. at the end,

choose 25 people to be tagged. you have to tag the person who tagged you.

if i tag you, its because i want to know more about you.

your cooperation is highly appreciated. "


memandangkan ni first time aku kene tag kan, so aku nk try la..

oke.. ape lagi.. hehe


1.) Name aku Mohamad Dhiau'lddin bin Mohd Sabri.. org pggil aku udin, din , dee , angah.. ;)


2.) dlm fmily aku, aku anak ke 2 drpd 8 beradik yg comel2 ;)


3.) Abah aku name die Mohamad Sabri, die keje sbg Pengurus projek di Mirwana Company, dan Mama aku

plak, seorang Ustazah yg mengajar mengaji =)


4.) aku anak kelahiran Pahang, tp x reti pon ckp Pahang.. haha ;P


5.) x pernah sekolah tadika, trus masuk je darjah satu.. hehe gempak x? ;)


6.) sekolah rendah kt S.K Bukit Sekilau, S.K Taman Kepong..

npe 2 sekolah? sebb aku pindah dri kuantn ke segambut dulu.. =)


7.) Sekolah menengah pon ade dua, satu Sekolah Men. Kepong Baru, satu lg Sek. Men. Bdr Baru Sg. Buloh

hehe best gile skolah tu.. ;)


8.) Skang ni study lak kt UNISEL Shah Alam.. Amik Komunikasi dan Media

dan akan tamat blajar bln March thn dpn .. yey!!! ;)


9.) Pencapaian sepanjang idup? hmm.. itu bialah aku je taw.. sbb identiti rahsie sbg

spiderman mane bley bgtaw org kn.. opsss!! haha


10.) mmpunyai lesen kereta, dan suke drive laju disamping mmbuat drift! ;P ngee


11.) makanan kegemaran pulak dah.. hehe sume mende aku mkn, kecuali ikan,

benda yg haram confirm2 aku x mkn oke! ;)


12.) aku suke senyum, sbb bg aku itu yg membuatkn aku muda! haha

lagipun snyum tu kn sedekah.. ;)


13.) alamak, aku dah semakin kekeringn idea nk mencukupkn 25 soalan nih..

haha .. aku suke design benda, tp dlm laptop la.. ;)


14.) dulu aku penah keje kt Petronas selama 3 tahun dn jadi supervisor sane ;)


15.) aku gak gayat tinggi, gile la cuak kalau duk tmpat tinggi,

kaki aku xnk gerak je.. ;)


16.) aku , kalau cuak, mulela bpeluh gile2.. haha skang ni tgh cari petua nk ilangkn

gemuruh jiwa nih.. ;)


17.) lepas abes blaja nih, aku nk kerja kt tv3 or astro, sbb aku bercite2 nk jd director! hehe

bleh la bleh la!


18.) aku gak seorang pendiam, kalau aku rase x leh stick dgn sesuatu benda, aku lebih rela diam je

drp menyibuk menyampuk x tentu psl.. ;)


19.) aku suke tgk alam semulejadi, mcm langit, bintang, bulan..

rase tenang je bile tgk sume nih.. SubhanaAllah~


20.) skrang ni addicted dgn hp Samsung Jet! perghhh.. rase cm nak bli je..

tgh kumpul duit nih.. hehe.. ;)


21.) aku suke lagu jiwang, korea, hindustan dan lagu ultraman serta kartun2.. ;P


22.) penah buat kostum kamen rider gune kotak utk adik2 aku.. haha best weh!;)


23.) ade beberapa kawan bek.. aku xnk sebut kt sini, korg taw la sape korg.. hehe ;)


24.) aku penah tido selame 14 jam.. haha gile x? =)


25.) plan nak kawin lgi 3 tahun.. yakni umo aku da 27 time tu.. doakan laaa ;)



pergh..

lotih tgn pakcik.. hehe

tp xpe.

skang aku nk tag plak 25 org.. sape rase nk buat entri cmni

buat la, xde paksaan pun..

aku tag je k.. ;)




Fatin Amalina

Teeya Mokhtar

Norita

Nur Awatif

Eyqa Zubir

Atiqah Fauzi

Ben Ashaari

Siti Nur Bahiyah

Amira Farhana

Eyqa Zubir

Kay Nisa

Mira Amira

Mysara

Belog Mak Budak

Amira Farhana

Gmah Gmot

Rianna

Azeera

Pipi Cemey

Supiha

Siti Rafidah

Mr.Mind

Amy Syaquena

Oleez Zaini

Efa


tu dia 25 org,

yg aku x tulis name dlm ni, bley gk maen, hehe




0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post