Hari yg melonggarkan tulang!


Assalamualaikum w.b.t!

semalam bersamaan dgn jumaat kn?
aku n classmates kene handle semester 7 punye final presentation bg subjek student and evaluation project (sem dpn aku plak yg amik)
dan, aku dan beberape kwn bek aku diberi tugas hndle refreshment!

iaitu makanan la..
haha kitorg makan ape?
tu kene rahsiekan, sbb atas sbb ttentu aku xleh bgtau.. haha
:P

oke, aku n team bff aku ni, ready dri pkul 10 pg ..
dan event kitorg plak start pkul 4 lebey nk dkt pkul 5 petang gak la,,
hehe

tamat pkul 7 lebey..
maka dgn tamatnye event tu, maka abes la aku punye tenage ,
smpai kan lampu ultraman aku yg kaler biru tu tukar jdi kaler merah dgn dok bip bip bip..

hehe..
then, pas abes tu, aku pon blik umah,
dgn kepenatan yg teramat, aku baring la kt atas tilam empuk aku tu,.
letak la tgn atas kepala aku, dn mule la mengelamun..

"kalau mama ade kn best, penat2 cmni, mesti die masak sedap2 kn"

kate hati aku,
tetibe rase sedey je..
sbb aku rindu kt masakan mak aku la nih.

ehehe..
then, aku bingkas bangun,
capai towel kaler kuning belang2 pink aku tuh,
p mandi..

then solat maghrib sat,

pastu duk dpn laptop,
ingtkn bley dpt tenage dri laptop aku tu,
cehh... macam la aku robot kn?
hehe..

aku on9 FB, check Blog aku,
dan siapkan beberape keje mengedit gamba..

then, aku pon terbaring blik,
perut da menyanyi lagu boom boom paw plak dah..

lalu, aku bingkas bangkit,
dn terfikir,

"nk makan ape la ang nih udin oi"

aku nk p kedai, malas plak nak bejalan,
so, aku pi check dlm almari baju aku yg agak "cantik"
tu..

walaaaaa.. ada telor! hehe
tersenyum seketike aku dek kehenseman telor ayam yg kubeli kelmarin dlu dgn harge 35sen sebijik..

lalu ku turun ke bwh, dn skodeng periuk nasi,
aha.. ade nasi..
dan ape lg, goreng telur dadar la..
selalu aku goreng telur mate kobau!
tp mlm smlm, telur dadar sedap woo..

pastu, dah siap kn, aku buh la kicap ngn sos cili..
mcm kt umah wooo!!

dengan penuh nikmat, aku makan 4 senduk nasi ..!
haha then aku nek atas dengan lemah gemalai sbb
perut aku btmbah berat..

haha
lalu aku pon on lappy spiderman aku.. dan..
tup2 aku da ttidoq!

hehe bangkit2 pagi ni,
aku p photostat notes ITA,
dn breakfast skali smbil ditemani oleh SHAMOON !
dan lpas tu dlm lpas zuhur, aku tidoq blik,
bangkit plak kul 7.. pergh!!!
melampau kan? hehehe
x sngaje!!

so.. itu la kehidupan aku!
sebagai org bujang yg dah x single!
:)


p.s : frust sbb xleh tgk maher zain.. x jdi!!! ;(

0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post