Cuti dah bermula ! =)

Assalamualaikum.

Yey Yey ! aku da smpai kuantan, yakni kampung halaman ku yg
terchenta.. hehe so dgn rasminye, aku da start cuti semester break sebelum nk memasuki semester 7 (final) ujung bln dpn..

hehe smlm kn,
time aku tgh sibuk2 duk mengemas brg dlm beg, kemas laptop,
kemas sume2 sampah2, dan ready nk tunggu cik teddy aku abes die punye lab punye keje..
ujikaji ape tah, heee.. dn kitorg plan nk makan tghhari same2..

tibe2, henset sony aku vibrate...
bzzzzz, bzzzzz,

so, aku pon dgn x malunye, menekan la butang ijau blah kiri ni kn..

*Tett

tibe2, kedengaran suare shbt lame aku time sekolah menengah dulu,
die nk g kuantan gak. so.. die ajak aku follow la.. hehe

tibe2 aku rase bersalah,
knpe?
sebb aku da janji dgn bas transnasional nk date dgn die..
tp tibe2 kereta persona lak ajak aku date..

hehehe..
aku pon tergaru2 kpla budak bilik aku memikirkan ape yg ptut aku buat,
akhirnye, aku memilih untuk date dgn kereta persona member aku tu..
dan ape jdi kt transnasional?
(burn la rm26.50 aku.. T~T)

dan.. time member aku nk smpai umah aku kt s.alam nih kn,
cik teddy aku pon smpai serentak..
haha..

aku dgn muke sememeh, ajak la member sekola aku tu, name die Raja Mohd Hafiz,
tp aku pggil die raje je..

haaa.. aku ajak la die g mkn skali, nek kete cik teddy aku ..
hehe
so.. kitorg pon g la mkn abc kt seksyen 2.. best2 abc die..
heee i likeeee..

pas abes sume tu..
cik teddy antar aku blik kt umah aku..
memberikn lambaian manje2 gitu, sbb die punye cik ultraman nih nk blik kuantan,
hehe

so.. aku pon mule la perjalanan,
raje punye keta, die la drive ..
aku duk sblh je,
smbil pasang vcd karaoke lagu2 cm unchained melody,
lagu evergreen ape th lg..

aku karaoke smbil tgk screen 7'' die,
yg best nye, time tu die bwk 180 km/j
dan sempat jugk nynyi smbil tgk screen tu..

x gile ke weh?
haha aku yg kt sblh nih da kecut da bdn..
smpaikan rase cm kecik je diriku ini..

hehe
tp.. best la..
sepanjang perjalann tu,
dok mengimbau zmn persekolahan yg da blalu 7 thun lpas..
hehe..

dan akhirnye, pkul 6.45 ptg,
kitorg smpai ke umah aku yg damai nih..
hehe.. rase lega sgt2...
alhamdulillah, xde pape yg blaku ..

sowi ..
entri aku agk mmbosankn..
tp ape yg aku nk tkan kn kt sini adelah,
skali skale kn, blik la kmpung, jenguk mak ayah,
kambing, itik, ayam , semut, kerengga sume..

sbb .. byk kebaikannye..
x caye?
try it! =)



0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post