Cerita ini hari


Assalamualaikum sume!
hehe da 2 ari x update blog.. agak2 ade x yg rindu nk bce blog aku nih eh?

haha.. so.. kalau ade yg rindu tu.. tenkiu bebnyk ye sbb sudi membace blog yg x seberape nih..
hmm.. tnpa mmbuang mase dan membuang elektrik umah korg yg tgh berjalan dek menggunekan lappy tu kn,
aku nk menceritekan cerita ari nih dlm style aku (ape yg aku merepek ni!)

hehe..so.. semalam, aktiviti aku adelah, pegi makan umah nenek REEN, pegi makan2 umah MAKNDAK aku,
pegi SUNWAY PIRAMID, pegi UPTOWN Shah Alam,
dan jalan2 lg..
tu yg x sempat nk mengupdatekn blog aku ini..

so.. nk aku citekn ke sume perkare di atas?
rasenye xyh kot,
sbb kalau aku trus menaip nih,
kemungkinn besar aku akan berase ngantuk gara-gara mkn mee goreng mamak td! =P

so.. jd kalau korg nk taw kan,
pe kate korg bile nk tido, tepuk bantal smbil sebut name aku 18 kali

Udin, udin ...

dan..

*plinggg
korg akan jumpe aku dlm mimpi dn koorg bley la btnyekan 1001 mcm soalan subjektif mahupun essay!
(macam peksa la plak)

so..
mesti korg ingt korg akan rugi kn bace entri aku kali nih?
haha tidak tidak tidak! korg x rugi..

sbb ape?
sbb..
aku nk bg korg free sms!

care die adelah..

korg g kt website nih

www.mostsms.com

then, korg follow je arahan die..
haha aku xmo bgtaw kt sini sbb x saspen..
nk lg saspen? korg bukak lagu ikan jaws kat blakang...
haha

so.. website yg aku bg td tu kn,
mmbolehkn korg antar sms dr pc ke hp .. dn totally free..
seyes ia free..
korg try la eh..

pas da ikut arahan die kn, try antar kt hp korg..
pastu kalau berjaye korg send plak sms tu kt aku..
haha no aku?
sile ulangi step yg tepuk bantal tu ye !

so..
aku nk g men game jap nih..
haha

nnt aku jumpe korg lg ye!
jage diri sahabatku~

0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post