NERD itu Cool !


Morning wahai penduduk bumi!
comel je kan muke korg
time bgun tido.. hehe ade yg da g keje, ade yg g klas, ade gak yg duk ngadap laptop..
hehe
aku penah dgr pepatah berkate

"muke original seseorg tu adelah bile die bgun pagi"

haha.. btul ke? aku rase ye kot.. hehe
sbb.. bile aku bgun pagi2, aku prasan aku ni lagi kacak dri sbelumnye..
hehe xde laa.. aku memain je.. hehe gurau pepagi, leh mematikan urat kentut bg mereka suke melepaskan udare yg x elok tu
pepagi k.. ;P

hehe.. so far so good.. hehe entri aku kali ni adelah berkaitan dgn
imej diatas..

hehe.. x phm? msih trkebil - kebil?
type ON KEBIL dan antar ke 34567

oke oke, aku x memain da .. jgn marah taw, nnt anda akan mengalami proses cepat tua yg digelar
PENUAAN,
oke.. gamba diatas merupekan
"Budak Nerd"

taw x nerd tu ape? ala.. mcm pkai spek mate, baju kemas sentiasa dan kawan pon dgn geng sama cm die gk..
kekadang selalu di pulaukn..
(benda ni wujud k )

so, bg aku la kan,
NERD ni cool.. hehe diorg baek, x kacau org len, pandai pon pandai, dan x sombong..
berbeza dgn istilah lagi satu.. yg ape tuh HOT STUFF ke ape CURRY HOT ke.. hehehe

yg lagi satu ni pon x kurg hebat je dgn yg NERD tu,
tp, berbeza dri segi materialistik, pergaulan, lifestyle..
maybe more towards attitude..

dn kebnykkn nye la kan, diorg ni la dok buli si NERD nih..
bkn semua la.. tp kebnykkn.. u understnd or not? hehehe

so.. ape yg aku nk ckp nih..
emm.. NERD ke, HOT ke, ape ke mende lagi tah,
semua manusia kan? ade idung kn?
tak perlu kot nak beza beza,
kite same je di sisi TUHAN,

yg membezakan kite adelah AMALAN serta KEBAIKAN kite..
so.. jgn nk buat dunia ni utk sendiri sendiri ye!



p.s : dulu pon aku nerd gak, tp skang pon still nerd jgk.. haha so, manusia gk kan? comel lak tu! haha (perasan je)

0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post