Second Day =)


Selamat pagi !!!

da mkn lom? haha jum jum aku banje jum.. hehe..
erm.. well well west, ari ni ari kedua exam aku..
paper ari ni lak adelah jeng jeng jeng...

MULTIMEDIA DESIGN PRODUCTION

hehe.. ni antare subjek kegemaran aku la..
tp x sure la lagi aku bley score dgn cemerlang ke x.. hehe
sbb anything can happens kn? :)

so... ape yg bley aku wat adelah, tawakal je la..
insyaAllah, setiap usaha kite, Allah pasti akan balas, walaupon sebesar zarah skalipon..
kn kn kn?

so.. pagi nih, aku bgun kul 9 pg, smlm tido lak lepas subuh kn..
mmg mata aku stok rabak baek punye..
dgn muke sememeh, aku p mandi,
gosok gigi, gosok mate, gosok cawan, gosok kasut dan gosok budak bilik ku dgn berus..
haha.. xde laa..

aku bgun je trus rase lapar..
hehe
so.. lepas bersiap dan makeup2 ala Goo Jun Pyo..
hehe aku pon start enjin kaki, dan pegi kedai...

kedai makan fev aku la.. mane lagi.. hehe
RESTORAN BELANGA

hehe.. tp sblum makan tu, aku g print out notes yg aku buat sejak semalam lg.. hee
kos sume skali, RM 2.40 sahaje..
then, g la mkn...

aku amik , nasi + ayam goreng tepung + paru goreng + teh o ais

dan harge mereke ini hnye la RM3.00 ..

murah? hehe mestila.. aku slalu mkn kt kedai nih..
dpt diskaun..
hehe

so.. skali lg aku menghadapi kesukaran untuk balik dek kerane perut ku ini da mule menjadi ketat, sendat dan berat..
rase cm nk tinggl je perut nih.. hehe..
tp sayang kt perut nih lg..
so x jd meninggalkan perut ni..

hehe..
so.. itu la aktiviti aku...
petang nih lak kul 2.30 da strt exam!

cuak dow!

pape pon...
aku rase, aku bley kot!
chaiyok2..
;)


0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post