Mencari kerja =)

*ini adik sy.. die jdi model plak kan! =)


Assalamualaikum..

korg tgh wat pe nih? adekah melayan brita? mahupon HBO?
hehe.. aku tgh duk dpn tv tgk adik2 aku lyg cite kt TVIQ ni..
cite pe tah, ade Pak Nil, Rafidah ..

knpe TVIQ? sbb depa nih tgh nk periksa akhir tahun..
hehe dan aku da abes da exam week.. yahoo..!!!

hmm.. so.. skang nih dok melangut (melepak) je kt umah,
sesekali je jd drebar mak aku dan adik2 aku nih..

jadi, nk dijadikn cite,
aku kn boleh dikatekan tahu menahu dlm menggunakan
software mcm Adobe Photoshop, Flash, In Design, Illustrator,
Premiere Pro.
walaupun xde la pro thp gaban kn, tp bleh la nk design or edit2 benda benda yg sewaktu dgnnye..

jadi , aku telah membuat langkah drastik,
yakni mengiklankn aku punye service mendesign ni kt Mudah.my
aku nk bg service design secare online
dan harge die agak berpatutan la.
aku xmau letak harge tinggi2..
sbb aku taw perasaan org yg nk mmbayornye..

ehehe baek kan aku?
eceh..
(masuk tong angkat sendiri nmpk)

hehe
kesimpulannye adelah, kalau korg yg membace entri nih,
nk aku edit gambo, design anything ke, buat video editing ke
just contact aku k ..

contact la tanpe segan silu
ke

dan_skyangel2007@yahoo.com


p.s : bile x buat pape , perut aku makin buncit.. haha =) nk bg ade six pack la nih..

0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post